Operazione di a morte: fà u caffè cù un bicchiere in u laboratoriu, andò à l'UTI dopu avè bevutu

Operazione di a morte: fà u caffè cù un bicchiere in u laboratoriu, andò à l'UTI dopu avè bevutu

A sicura di l'esperimentu hè a più impurtante.Solu cù un corpu sanu è un corpu forte pò esse stelle è mari.Ogni sperimentatore deve tene in mente i reguli di gestione di u laboratoriu, è ùn mai cunsiderà cum'è un ghjocu di zitellu.Deve esse per sè stessu è per l'altri.Rispunsevuli di a salvezza di a vostra vita!

Per l'amici di pignatta chì stanu in u laboratoriu tuttu u ghjornu, beieuna tazza di caffèquandu fisicamente è mentalmente esauritu hè diliziosu è rinfrescante.In ogni casu, quandu u laboratoriu scontru cù u caffè, ciò chì apparsu ùn era micca una bella scintilla, ma un accidentu di salvezza, chì varieghja da u vomitu è ​​​​a diarrea à a morte per avvelenamentu.

I netizens anu annunziatu a nutizia chì qualchissia hà utilizatu una volta un bicchiere pienucloruru di bariuper fà u caffè.Dopu à beie sta tazza di caffè cù ingredienti spiciali, a persona cascò in coma cù nausea è vomitu, fallimentu respiratorju.Hè statu mandatu à l'unità di terapia intensiva di l'uspidale per un bellu pezzu, ma ùn pudia micca ricuperà.

Stu becher lavatu cù u cloruru di bariu in ellu hà uccisu un omu invisibile, uccidendu istantaneamente un ghjovanu..Un senza rimarcabilebecherin u labburatoriu, ùn pudete mai imaginà ciò chì serà utilizatu.Un minutu hè bellu in un angulu di u labburatoriu, u prossimu hè scupertu da stelle di l'alimentariu per fà un alimentu diliziosu.Certi studienti usanu bicchieri per coce tagliatelle istantanee in u laboratoriu.Apertu a stufa d'alcohol à a notte è utilizanu materiali lucali.Instant noodles and beakers sò partenarii perfetti.

L'esperimentatore hè in u laboratoriu manghja è manghja,ignorante di i periculi chì stanu sottu.I chimichi chì si fermanu in l'aria, in l'equipaggiu di laboratoriu è nantu à i banchi di travagliu s'accumulanu in u corpu à traversu l'alimentu in una forma invisibile, erodendu a salute di u corpu.

Manghjà in un laboratoriu pò esse periculosu.In u 1949, u Journal of the American Academy of Medical Sciences hà infurmatu nantu à un casu tràgicu di manghjà un hamburger in un laboratoriu.U 25 di nuvembre di u 1948, HW, un ghjovanu chimicu, hà fattu qualchì reazzione sintetica utilizendu pentaclorur di fosforu, àcitu clorhidric, clorur d'acetile è diazomethane.Prestu hà ripetutu l'esperimentu cù una dosa assai più grande di a reazione.Per risparmià tempu è finisce u travagliu in manu,hà manghjatu un hamburger per u pranzu in u laboratoriu.Prestu, u chimicu di 28 anni hà sviluppatu sintomi simili à un friddu è una infizzione respiratoria superiore chì ùn hè micca stata allevata da u trattamentu antibioticu, è morse uni pochi ghjorni dopu.

L'omu ùn avia micca idea chì l'hamburger avia acceleratu a so morte, è, malgradu i so esperimenti in a cappa di fume, avia inalatu inavvertitamente u gasu chimicu.U diazomethane hè soluble in grassu è altamente tossicu, è l'hamburger grassu chì hà manghjatu dissolve una grande quantità di gas diazomethane, chì hè diventatu un focu invisibile di velenu.

Questa hè una lezione dura per amparà.U periculu di manghjà in un laburatoriu hè invisibule, invisibule, un cuteddu chì tumba senza sangue.Quandu cucini tagliatelle istantanee in un bicchiere, ùn sapete micca chì u reattivu chimicu residuale si move in u bicchiere.Quandu i cocchi in un bicchiere, ùn sapete micca chì i sustanzi tossichi in l'aria di u laboratoriu reagiscenu cun elli in ogni locu;Quandu u risu hè cottu in una pignatta di vapuri, ùn hè micca cunnisciutu chì a toxina chimica in a pignatta di vapore per anni hà digià infiltratu in ogni granu di risu cù u vapore.Certi pirsuni fighjanu à u microscope mentre manghja, infatuated accantu à u reagent à beie in, ancu lavage gastric dinù cadutu disattivatu;I spazii sperimentali è viventi di certi persone sò mischiati inseme, è e so piante in vasche ùn sopravvivenu più di sei mesi.Ester inferjuri sinteticu è fragranza di mela simili, qualchissia curiosamente licked, a lingua mucosa gonfia per mezu di un mesi;Qualchissia hà utilizatu un soffiu di laboratoriu per coce u pane, è in sei mesi, hè mortu di cancru di stomacu.A lista hè tantu longa chì i periculi di a cena di laboratoriu, apparentemente abbastanza innocu per causà dannu veru in u cortu termini, sò malati cum'è una rana bollita in acqua calda quandu hè scuperta.Hè sicuru di ùn manghjà in u laboratoriu, ancu s'è alcuni di i più grandi invenzioni alimentari di l'umanità sò stati fatti in u laboratoriu.

In u 1879, John F. Dopu un longu ghjornu in u labburatoriu studià i derivati ​​di u carbone, Constantine di Hopkins si precipitò in casa per manghjà senza lavà e mani, e so mani smeated cù sustanzi chimichi chì facenu tuttu dolce, è hà scupertu.saccarina, chì hà cambiatu a storia di l'alimentariu mudernu.Ma era solu a furtuna in l'estremu.Se Custantinu avia statu nantu à u diazomethane, saria stata una altra storia triste.

Quandu si facenu esperimenti, e mani inevitabbilmente entranu in cuntattu cù reagenti tossichi, chì sò mandati senza cura in u corpu à traversu l'alimentu, a bevanda è u fruttu.Per un longu periodu di tempu, certamenti pruvucarà un gran dannu à u corpu umanu.À u listessu tempu, l'usu di l'utensili puliti in u laboratoriu per coce l'alimentu, i reagenti volatili circundanti entreranu ancu in l'alimentu, u so dannu hè evidenti.

Allora, cumu duvemu mantene a nostra propria salute quandu simu in u laboratoriu è esposti à assai reagenti biochimici?

1. Assicuratevi di portà giacche di labburatoriu è guanti per l'esperimentu, è lavate e mani subitu dopu l'esperimentu.I reagenti chimichi rimanenti nantu à e vostre mani sò fora di a vostra imaginazione.

2. Separate u spaziu vivu da l'area spirimintali quantu pussibule, è ùn stack micca i bisogni di ogni ghjornu in l'area spirimintali.Parechje picculi fate anu l'abitudine di accumulà snacks, è l'astinenza di manghjà o beie l'acqua durante l'esperimentu hè u criteriu primariu di salute.Sè troppu stancu per fà l'esperimentu, pudete aghjunghje energia prima di fà l'esperimentu.

3. Per esperimenti tossichi, volatili è corrosivi, deve esse realizatu in un cappucciu di fume, pigliate misure di precaution, è ùn pigliate micca un fucu.

4. U laburatoriu deve esse pulita è ventilata spessu.Fate è fate anu da esercitassi più, respira più aria fresca, accelerà u metabolismu in u corpu, scaricate regularmente tossine in u corpu, è pigliate precauzioni!A sicurità di u laboratoriu hè a più impurtante.Solu cù un corpu sanu è un corpu forte pò esse stelle è mari.Ogni sperimentatore deve tene in mente e regule di gestione di u laboratoriu.Ùn deve mai cunsiderà cum'è un ghjocu di zitellu,ma fate per voi stessu.Responsabile di a salvezza di a vita di l'altri!


Tempu di pubblicazione: 26-sep-2021

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi