Sapere di classificazione di matraz, utilità, metudu d'usu è materie chì necessitanu attenzione

Sapendu di classificazione di fiaschetta, utilità, metudu d'usu è materie chì necessitanu attenzione

Unu. classificazione di frasca

Fiaschetta aduprata cumunamente hà fiaschetta à fondu tondu, fiaschetta à fondu piattu è fiasca di distillazione

Flacone à fondu tondu

Fiaschetta à fondu tondu hè una fiasca di vetru trasparente cù un fondu sfericu. Hè un vasu di riscaldamentu è di reazione cumunemente adupratu in esperimenti chimichi. Aduprate fiaschette per grande quantità di liquidu è provette per piccule quantità.

Fiaschetta à fondu piattu

Fiaschetta à fondu piattu per via di u fondu piattu, quandu u riscaldamentu sarà riscaldatu irregulare, allora generalmente ùn hè micca adupratu cum'è reattore di riscaldamentu, è a fiasca à fondu piattu hè cunveniente per tene u contenitore cumunemente adupratu per a reazione senza riscaldamentu.

Flacone di distillazione

Un vasu di vetru adupratu per a distillazione o frazionamentu di liquidu. Hè spessu adupratu cù a pipa di condensazione, a pipa di ricezione di liquidu è u dispositivu di ricezione di liquidu. U generatore di gas pò ancu esse assemblatu.

Dui. T.l'usu principale

1. Reactore liquidu-solidu o reactore liquidu à liquidu.

2. Assemble un generatore di reazione di gas (temperatura normale, riscaldamentu).

3. Distillate o fraccionati liquidi aduprendu un matrazzu di distillazione, chì hè un matrazzu cù una pipa di ramu.

Tre. T.e differenze principali

1. Parenu sfarenti

Flacone à fondu tondu: dispositivu di tubi di vetru finu cù micca una leggera protrusione in ghjò à u collu di a buttiglia. U collu di a buttiglia hè una pipa diritta.

Fiaschetta à fondu piattu: A differenza trà un fondu piattu è una fiasca à fondu tondu hè chì u fondu hè pianu.

Flacone di distillazione: un sottile tubu di vetru chì si stende leggermente in ghjò à u collu di a buttiglia, adupratu per drenà i vapori, postu chì hè necessariu per a distillazione di liquidi. Oltre à u riscaldamentu di u matrazu di distillazione hà bisognu di tappà a bocca di a buttiglia, deve esse un altru tubu fora.

2. Usi sfarenti

Flacone à fondu tondu: pò esse riscaldatu per un bellu pezzu, ma deve esse rivestitu di maglia di amianto. U pallone à fondu tondu pò esse adupratu per scaldà una grande quantità di liquidu in modu sigillatu, è pò ancu esse adupratu per esperimenti in fontana.

Flacone di distillazione: Tubu laterale à u collu, adupratu principalmente in operazioni di distillazione.

Flacone: Flacone adupratu cum'è vasu di reazione liquida chì ùn necessita micca di riscaldamentu perchè hè facilmente stabilizatu nantu à una piattaforma orizzontale.

Quattru, aduprate metudu

(1) Caratteristiche cumuni

1  Sduverebbe esse piazzatu nantu à u riscaldamentu di a rete di amianto, affinchì sia riscaldatu uniformemente; Quandu si riscalda, u muru esterno di u pallone deve esse liberu di goccioline d'acqua.

2  U matracu ùn pò esse adupratu per un bellu pezzu per scaldà.

3  Quandu ùn hè micca riscaldatu, se u pallone à fondu piattu hè adupratu cum'è cuntainer di reazione, ùn ci hè bisognu di fissallu cù un quadru di ferru.

(2) parsunalità

1. Flacone à fondu tondu

(1) U spessore di u fondu di u pallone di u fondu tondu hè uniforme, è ùn ci hè micca un bordu, chì pò esse adupratu per un usu forti di calore longu tempu.

(2) Quandu si riscalda, u pallone deve esse piazzatu nantu à una rete di amianto è ùn pò micca esse riscaldatu direttamente da a fiamma.

(3) Dopu à a fine di l'esperimentu, se ci hè un cateteru, u cateteru serà rimossu prima per impedisce u riflughju, è dopu a fonte di calore serà eliminata, è dopu u raffreddamentu staticu, u liquidu di rifiutu sarà trattatu è lavatu.

(4) Quandu u pallone hè riscaldatu, a rete di amianto deve esse imbottita, chì ùn supere micca a mezza parte di u vulume di u pallone (per paura chì troppu suluzione sia faciule da splash fora quandu bollisce o a pressione in u pallone hè troppu altu è u matrazzu esplode).

2. Distillà fiaschi

(1) per cuscinà a rete di amianto quandu si riscalda, pò ancu esse riscaldata cù altri bagni caldi. Quandu si riscalda, u vulume di liquidu ùn deve supera i 2/3 di u vulume, micca menu di 1/3 di u vulume.

(2) Quandu si stallanu l'accessori (cum'è termometri, ecc.), I tappi di gomma adatti devenu esse scelti, è una attenzione particulare deve esse pagata per verificà se a tenuta di l'aria hè bona.

(3) hè megliu aghjustà una piccula quantità di zeolite (o porcellana rotta) in fondu à l'buttiglia in avanzu quandu hè distillata, per prevene a bollitura.

(4) quandu u riscaldamentu deve esse piazzatu nantu à a rete di amianto, affinchì sia riscaldatu uniformemente.

(5) Dopu a distillazione, u pistone deve esse chjusu prima è dopu fermà u riscaldamentu per impedisce l'aspirazione.

(6) A pusizione di a palla di mercuriu di u termometru durante a distillazione deve esse à livellu cù u bordu inferiore di a bocca di u tubu di ramu di u matraz di distillazione.

Cinque, Materie chì necessitanu attenzione

1. U liquidu iniettatu ùn supera micca 2/3 di u so vulume è micca menu di 1/3 di u so vulume.

2. Quandu riscaldate, aduprate maglia di amianto per riscaldà uniformemente.

3. A distillazione o frazionamentu duveria esse adupratu cù tappu di gomma, cateteru, condensatore, ecc.

Huida hà parechji anni di sperienza in a produzzione è a trasfurmazione di vetraghju di fiaschetta è di elevati standard di l'industria. A linea di prudutti hè ricca è pò scuntrà a stragrande maggioranza di l'applicazioni sperimentali in matracu di vetru. Venite à sceglie i prudutti adatti per e vostre applicazioni sperimentali.


Tempu di posta: Jun-07-2021